Happinness is trots op de meervoudige bronzen gloed voor de campagnes die het voor Unicef Global naar de Outdoor Lions stuurde in de subcategorie 'Charities, Public Health & Safety, Public Sector & Awareness Messages'.
Daarnaast keert ook DDB Brussel met brons, meer bepaald voor Audi City Lights, een campagne die Audi Import bestelde om de Audi A4 te promoten. De campagne is goed voor brons in de subcategorie 'Interactive Outdoor Experience'. Opmerkelijk: al na één jaar na de oprichting viert filmproductiehuis Wenneker.be zijn eerste leeuw met het werk voor DDB Brussels en Audi. De campagne, in regie van Wenneker-director Peter Neyt, won eerder al Gold op de OOH Kings Awards en werd vorige maand bekroond op de CCB Awards met een zilveren en bronzen hoedje. In het filmpje is te zien hoe Audi de stad voor voetgangers veiliger maakt, dankzij haar innovatieve Matrix LED-koplampen. Managing partner Emily Rammant: “Dit is natuurlijk een droomstart. Na een fantastisch resultaat op de CCB-awards, krijgen we nu ook erkenning op internationaal vlak.”
Colenso BBDO Aucklaund wint dit jaar de Grand Prix van de Outdoor Lions met Brewtrowleum, een campagne die Heineken New-Zealand bestelde voor zijn product DB Export.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]