Na een pitch tussen DDB, Gents en Happiness - begeleid door PitchPoint - heeft BRU beslist zijn budget toe te kennen aan Happiness Brussels. Het uittredende bureau is TBWA. Dirk Van de Walle, country director Belux Spadel/Bru: “Happiness heeft ons overtuigd strategisch en inhoudelijk de juiste partner te zijn en heeft bewezen dat ze creatief en tegelijkertijd pragmatisch te werk kunnen gaan. Happiness voelt Bru als merk ook goed aan en heeft een verfrissende aanpak die helemaal aansluit met het marketingdenken van vandaag en morgen. Wat cruciaal is om de business-en merkuitdagingen aan te kunnen gaan."
Elke Janssens, managing director Happiness Brussels is uiteraard opgetogen met de overwinning in de pitch: “BRU is een heerlijk voorbeeld van een Belgisch iconisch merk. Een merk van hier. Een merk dat we moeten koesteren en liefhebben. Zeggen dat we fier zijn om voor dit Belgisch natuurlijk bruisende en parelende water uit de Ardennen te mogen werken binnen onze nieuwe aanpak van “Creative Connectivity Agency” is dan ook een understatement.”
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]