Bru zet aan tot lokaal drinken

Lokaler eten raakt steeds meer ingeburgerd. Consumenten passen hun koopgedrag aan, restauranthouders hun menu’s. Vergeten groenten ‘van bij ons’ kennen een onmiskenbare heropleving, zowel thuis als op de buis. Maar wat met lokaal drinken? Bru wil met haar “Eet lokaal. Drink lokaal”-campagne Belgen bewust maken om voor lokaal natuurlijk bruisend mineraalwater te kiezen.
“Door in te spelen op een sterke maatschappelijke trend — de opkomst van de "Eet Lokaal"-beweging — is Bru het allereerste merk dat Belgen bewust maakt van de noodzaak om ook lokaal te drinken,” zegt Charlotte Giroud, marketingmanager bij Bru. “Eigenlijk is dit een glasheldere boodschap naar consumenten toe: Bru, als lokaal natuurlijk bruisend mineraalwater, exporteert haar water niet ver van haar bron. Met deze campagne bouwen me mee aan het noodzakelijke bewustzijn om vaker lokaal te consumeren."
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]