Lokaler eten raakt steeds meer ingeburgerd. Consumenten passen hun koopgedrag aan, restauranthouders hun menu’s. Vergeten groenten ‘van bij ons’ kennen een onmiskenbare heropleving, zowel thuis als op de buis. Maar wat met lokaal drinken? Bru wil met haar “Eet lokaal. Drink lokaal”-campagne Belgen bewust maken om voor lokaal natuurlijk bruisend mineraalwater te kiezen.
“Door in te spelen op een sterke maatschappelijke trend — de opkomst van de "Eet Lokaal"-beweging — is Bru het allereerste merk dat Belgen bewust maakt van de noodzaak om ook lokaal te drinken,” zegt Charlotte Giroud, marketingmanager bij Bru. “Eigenlijk is dit een glasheldere boodschap naar consumenten toe: Bru, als lokaal natuurlijk bruisend mineraalwater, exporteert haar water niet ver van haar bron. Met deze campagne bouwen me mee aan het noodzakelijke bewustzijn om vaker lokaal te consumeren."
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]