Vrijdag is de campagne ‘Brugge maakt ruimte’ officieel voorgesteld aan de pers. Cayman tekent voor het concept. Dat kondigt een nieuw soort onderzoek aan rond ruimte in Brugge - het zogenoemde gemeentelijk ruimtelijk structuurplan. Iedere stad is verplicht een GRS-plan op te stellen en dat plan om de zoveel jaren te herzien. Alleen doet Brugge dit nu op een ‘andere’, meer creatieve manier: niet in de vorm van een saai dossier maar van een dynamisch document met zes stadsbeelden waarmee de stad haar visie op de toekomst vertaalt - én met een warme oproep naar de burgers om mee te denken. Cayman kwam op de proppen met ‘de week van de ruimte’, communicatiemateriaal - én ontwierp zelfs fietsen die binnenkort de stad doorkruisen.
Om dit al dit moois aan te kondigen, maakte Cayman een ironisch campagnefilmpje met Piet De Praitere aka Claude uit Bevergem. Het filmpje is ook op de campagnewebsite te zien.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]