JCDecaux België, filiaal van JCDecaux, kondigt aan dat in 2016 meer dan 1.5 miljoen trajecten met Villo in het Brussels gewest werden afgelegd. Hiermee stijgt het aantal uitgevoerde trajecten, in vergelijking met 2015 met 4,6%. Vandaag heeft Villo meer dan 40.000 abonnees van lange duur (een stijging van 7,3%) en meer dan 70.000 tickets van korte duur (tussen 1 en 7 dagen) geregistreerd sinds januari 2016.
Het Villo netwerk telt vandaag ongeveer 360 stations, homogeen verspreid over alle Brusselse gemeenten. Hiermee is het systeem een reële aanvulling op het openbaar vervoer. De deelfietsen verbeteren de levenskwaliteit in de stad en optimaliseren de verplaatsingen. Ze spelen in op de huidige bekommernissen inzake milieu en volksgezondheid.
Alle gebruikers van de Brusselse deelfietsen hebben vorig jaar naar schatting 7,5 miljoen kilometer afgelegd, wat meer is dan 200 maal de omtrek van de aarde. en overeenkomt met een besparing van 950 ton CO2.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]