JCDecaux België, filiaal van JCDecaux, kondigt aan dat in 2016 meer dan 1.5 miljoen trajecten met Villo in het Brussels gewest werden afgelegd. Hiermee stijgt het aantal uitgevoerde trajecten, in vergelijking met 2015 met 4,6%. Vandaag heeft Villo meer dan 40.000 abonnees van lange duur (een stijging van 7,3%) en meer dan 70.000 tickets van korte duur (tussen 1 en 7 dagen) geregistreerd sinds januari 2016.
Het Villo netwerk telt vandaag ongeveer 360 stations, homogeen verspreid over alle Brusselse gemeenten. Hiermee is het systeem een reële aanvulling op het openbaar vervoer. De deelfietsen verbeteren de levenskwaliteit in de stad en optimaliseren de verplaatsingen. Ze spelen in op de huidige bekommernissen inzake milieu en volksgezondheid.
Alle gebruikers van de Brusselse deelfietsen hebben vorig jaar naar schatting 7,5 miljoen kilometer afgelegd, wat meer is dan 200 maal de omtrek van de aarde. en overeenkomt met een besparing van 950 ton CO2.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]