Brussels Airlines en Tomorrowland presenteren vliegtuig met augmented reality

Brussels Airlines en Tomorrowland stellen met trots “Amare” voor, de nieuwste Belgian Icon. Amare staat voor eenheid van mensen over de hele wereld.
Tijdens een event in de hangar van Brussels Airlines werd de nieuwe livery voorgesteld aan media, medewerkers en gasten. De nieuwe Belgian Icon is een eerbetoon aan het wereldberoemde festival Tomorrowland en is een nieuw pronkstuk van de Belgitude van Brussels Airlines, waarbij de luchtvaartmaatschappij de wereld naar België brengt maar ook het beste van België aan de wereld toont.
Het ontwerp is een wereldprimeur: Amare is het eerste vliegtuig met augmented reality in de beschildering. Het magisch wezen op het vliegtuig komt tot leven wanneer die gescand wordt op enkele sociale mediakanalen zoals Instagram en Tiktok. Deze toepassing maakt het mogelijk dat de People of Tomorrow het verhaal van eenheid die tijd en ruimte overstijgt nog levendiger te zien.
De hele ontwerpfase heeft in totaal 15 maanden geduurd, met veel oog voor detail: zoals de veren van de vogel of het vuurwerk dat overgaat in het logo van Brussels Airlines. De Tomorrowland-ervaring wordt ook doorgetrokken in het vliegtuig, met een indrukwekkend geluidssysteem en speciale mood lighting.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]