Brussels Airport en Hanan Challouki delen mooiste Marokkomomenten

In de laatste week van maart lanceerde Brussels Airport een campagne rond reizen naar Marokko. De "mooiste Marokkomomenten" zijn het werk van Inclusified, met Hanan Challouki als lead strategist. Om de lancering te vieren, kwamen een aantal vooraanstaande leden van de Belgisch-Marokkaanse gemeenschap samen voor een iftar - de maaltijd die moslims tijdens de ramadan nuttigen na zonsondergang.
"De campagne gaf mij veel energie: het was een van mijn favoriete projecten, mede omdat het zo dicht aanleunt bij wie ik ben," verklaart Challouki. Naar Marokko reizen, betekent voor Marokkaanse Belgen zoveel meer dan alleen maar vakantie, aldus de oprichtster van Inclusified - het draait om unieke momenten beleven en herinneringen maken met familie en vrienden. Voor de campagne werden vier ambassadeurs uitgenodigd om hun unieke Marokkomomenten te delen, hetgeen volgens haar resulteerde in vier inspirerende en authentieke video's over familie, samenhorigheid en verbinding zoeken met je roots.
Credits
Concept & Strategy: Hanan Challouki (Inclusified)
Production: Tom Bungeneers (Contentom)
Fotography: Nisran Azouaghe
Execution: iO
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]