In de laatste week van maart lanceerde Brussels Airport een campagne rond reizen naar Marokko. De "mooiste Marokkomomenten" zijn het werk van Inclusified, met Hanan Challouki als lead strategist. Om de lancering te vieren, kwamen een aantal vooraanstaande leden van de Belgisch-Marokkaanse gemeenschap samen voor een iftar - de maaltijd die moslims tijdens de ramadan nuttigen na zonsondergang.
"De campagne gaf mij veel energie: het was een van mijn favoriete projecten, mede omdat het zo dicht aanleunt bij wie ik ben," verklaart Challouki. Naar Marokko reizen, betekent voor Marokkaanse Belgen zoveel meer dan alleen maar vakantie, aldus de oprichtster van Inclusified - het draait om unieke momenten beleven en herinneringen maken met familie en vrienden. Voor de campagne werden vier ambassadeurs uitgenodigd om hun unieke Marokkomomenten te delen, hetgeen volgens haar resulteerde in vier inspirerende en authentieke video's over familie, samenhorigheid en verbinding zoeken met je roots.
Credits
Concept & Strategy: Hanan Challouki (Inclusified)
Production: Tom Bungeneers (Contentom)
Fotography: Nisran Azouaghe
Execution: iO
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]