In de laatste week van maart lanceerde Brussels Airport een campagne rond reizen naar Marokko. De "mooiste Marokkomomenten" zijn het werk van Inclusified, met Hanan Challouki als lead strategist. Om de lancering te vieren, kwamen een aantal vooraanstaande leden van de Belgisch-Marokkaanse gemeenschap samen voor een iftar - de maaltijd die moslims tijdens de ramadan nuttigen na zonsondergang.
"De campagne gaf mij veel energie: het was een van mijn favoriete projecten, mede omdat het zo dicht aanleunt bij wie ik ben," verklaart Challouki. Naar Marokko reizen, betekent voor Marokkaanse Belgen zoveel meer dan alleen maar vakantie, aldus de oprichtster van Inclusified - het draait om unieke momenten beleven en herinneringen maken met familie en vrienden. Voor de campagne werden vier ambassadeurs uitgenodigd om hun unieke Marokkomomenten te delen, hetgeen volgens haar resulteerde in vier inspirerende en authentieke video's over familie, samenhorigheid en verbinding zoeken met je roots.
Credits
Concept & Strategy: Hanan Challouki (Inclusified)
Production: Tom Bungeneers (Contentom)
Fotography: Nisran Azouaghe
Execution: iO
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]