“Samen met Henri PFR verfrist Tic Tac jouw zomer.” Dat is de belofte van 'Shake it', de nieuwe campagne van Tic Tac die 100% Belgisch is en de Brusselse dj Henri PFR op het voorplan zet.
#SHAKEIT is niet alleen aan samenwerking tussen Henri PFR en Tic Tac, maar ook tussen verschillende marketingbureaus. Providence, Havas Experience,Onlyhumans, FMCG en Social Lab sloegen de handen in elkaar om zes intieme video’s te creëren voor de sociale netwerken van Tic Tac (Facebook) en Henri PFR zelf (Instagram, Snapchat). De filmpjes gunnen fans een blik op het wervelende leven van de dj: ze tonen waarmee hij zijn dagen vult, wat zijn inspiratiebronnen zijn en hoe hij zich ontspant. Meer weten? Volg de campagne en bezoek www.shakeyourtictac.be of de Facebookpagina van Tic Tac Belgium. Hieronder vindt u alvast een van de zes filmpjes.
https://www.youtube.com/watch?v=6UZ_vxFTbZY
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]