“Samen met Henri PFR verfrist Tic Tac jouw zomer.” Dat is de belofte van 'Shake it', de nieuwe campagne van Tic Tac die 100% Belgisch is en de Brusselse dj Henri PFR op het voorplan zet.
#SHAKEIT is niet alleen aan samenwerking tussen Henri PFR en Tic Tac, maar ook tussen verschillende marketingbureaus. Providence, Havas Experience,Onlyhumans, FMCG en Social Lab sloegen de handen in elkaar om zes intieme video’s te creëren voor de sociale netwerken van Tic Tac (Facebook) en Henri PFR zelf (Instagram, Snapchat). De filmpjes gunnen fans een blik op het wervelende leven van de dj: ze tonen waarmee hij zijn dagen vult, wat zijn inspiratiebronnen zijn en hoe hij zich ontspant. Meer weten? Volg de campagne en bezoek www.shakeyourtictac.be of de Facebookpagina van Tic Tac Belgium. Hieronder vindt u alvast een van de zes filmpjes.
https://www.youtube.com/watch?v=6UZ_vxFTbZY
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]