Brusselse dj Henri PFR nieuw gezicht Tic Tac

Crea / News

havas-shake-it-rp“Samen met Henri PFR verfrist Tic Tac jouw zomer.” Dat is de belofte van 'Shake it', de nieuwe campagne van Tic Tac die 100% Belgisch is en de Brusselse dj Henri PFR op het voorplan zet.

Het ritme van Tic Tacs in hun doosje 'Shake it' verwijst naar de muziek die in het DNA van Tic Tac zit – zoals iedereen weet die ooit met het iconische doosje schudde om de aanstekelijkste ritmes uit zijn pols te toveren. Maar Shake it is niet alleen het geluid van Tic Tacs die ronddansen in hun verpakking, het is ook een ‘state of mind’: even stilstaan om frisse ideeën te krijgen en een slecht humeur om te buigen naar een speels moment. Shake it is een verfrissing die je dag door elkaar schudt. Tic Tac ten voeten uit, dus.Maar Tic Tac heeft niet het alleenrecht op frisheid en dynamiek: Henri PFR is zowat de belichaming van die Tic Tac-waarden. Deze jonge dj is dus de geknipte persoon om fans te laten meeleven met en te betrekken bij de Shake it- momenten waar het snoepgoed voor staat. Henri PFR is er namelijk in geslaagd om zich op minder dan een jaar tijd te ontpoppen tot dé sensatie van de Belgische electro-scene.

#SHAKEIT is niet alleen aan samenwerking tussen Henri PFR en Tic Tac, maar ook tussen verschillende marketingbureaus. Providence, Havas Experience,Onlyhumans, FMCG en Social Lab sloegen de handen in elkaar om zes intieme video’s te creëren voor de sociale netwerken van Tic Tac (Facebook) en Henri PFR zelf (Instagram, Snapchat). De filmpjes gunnen fans een blik op het wervelende leven van de dj: ze tonen waarmee hij zijn dagen vult, wat zijn inspiratiebronnen zijn en hoe hij zich ontspant. Meer weten? Volg de campagne en bezoek www.shakeyourtictac.be of de Facebookpagina van Tic Tac Belgium. Hieronder vindt u alvast een van de zes filmpjes.

https://www.youtube.com/watch?v=6UZ_vxFTbZY