Naar aanleiding van de verjaardag van de metro, organiseert de MIVB het art festival ‘Wunderground’. Tijdens het festival laten 19 Belgische en Europese kunstenaars de ondergrondse stations in onze hoofdstad bruisen.
De MIVB wenste de meeste strategische locatie van haar netwerk maximaal te benutten:het metrostation Rogier.De inrichting van de gang naar City2 werd tot een ‘Street Art’ galerij omgevormd. De vinyl bekleding van de hele muur van 65m² werd ter plekke door de kunstenaar afgewerkt. De animaties op de drie digitale Twin-schermen zijn volledig geïntegreerd in de muurschildering.Deze campagne, die loopt tot 27 september, kwam tot stand dankzij de samenwerking tussen de MIVB en JCDecaux Innovate.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]