Naar aanleiding van de verjaardag van de metro, organiseert de MIVB het art festival ‘Wunderground’. Tijdens het festival laten 19 Belgische en Europese kunstenaars de ondergrondse stations in onze hoofdstad bruisen.
De MIVB wenste de meeste strategische locatie van haar netwerk maximaal te benutten:het metrostation Rogier.De inrichting van de gang naar City2 werd tot een ‘Street Art’ galerij omgevormd. De vinyl bekleding van de hele muur van 65m² werd ter plekke door de kunstenaar afgewerkt. De animaties op de drie digitale Twin-schermen zijn volledig geïntegreerd in de muurschildering.Deze campagne, die loopt tot 27 september, kwam tot stand dankzij de samenwerking tussen de MIVB en JCDecaux Innovate.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]