BT zet digitale store oplossing in voor Thomas Pink

BT zal voor kledingketen Thomas Pink een pilot in hun flagship store in New York opzetten. Die zal gebruikmaken van de Internet of Things (IoT) digitale winkeloplossing van de Acuitas Digital Alliance, een alliantie van technologiebedrijven specifiek gericht op de retail sector.
De technologie stelt de retailer in staat real-time de beweging van producten en winkelend publiek te volgen, maakt gebruik van big data analytics om winkelgedrag te voorspellen en biedt een basis voor een interactieve winkelervaring. Hiermee kan de retailer klantenservice personaliseren, de lay-out van de winkel optimaliseren, de workflow verbeteren en zijn kosten verlagen.
De adoptie van deze technologie past in de bredere digitale strategie van Thomas Pink om de voordelen van online winkelen naar hun fysieke winkels over te brengen. BT biedt de ‘Acuitas Digital IoT digital store solution’ wereldwijd aan. Hierbij brengt BT verschillende ‘best of breed’ componenten samen, waaronder de Intel® Responsive Retail Sensor, in-store analytics van RetailNext, software van SATO Global Solutions en RFID tags van NexGen.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]