BT zal voor kledingketen Thomas Pink een pilot in hun flagship store in New York opzetten. Die zal gebruikmaken van de Internet of Things (IoT) digitale winkeloplossing van de Acuitas Digital Alliance, een alliantie van technologiebedrijven specifiek gericht op de retail sector.
De technologie stelt de retailer in staat real-time de beweging van producten en winkelend publiek te volgen, maakt gebruik van big data analytics om winkelgedrag te voorspellen en biedt een basis voor een interactieve winkelervaring. Hiermee kan de retailer klantenservice personaliseren, de lay-out van de winkel optimaliseren, de workflow verbeteren en zijn kosten verlagen.
De adoptie van deze technologie past in de bredere digitale strategie van Thomas Pink om de voordelen van online winkelen naar hun fysieke winkels over te brengen. BT biedt de ‘Acuitas Digital IoT digital store solution’ wereldwijd aan. Hierbij brengt BT verschillende ‘best of breed’ componenten samen, waaronder de Intel® Responsive Retail Sensor, in-store analytics van RetailNext, software van SATO Global Solutions en RFID tags van NexGen.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]