Dr. Oetker is dit jaar top of mind tijdens het EK dankzij de nieuwe awarenesscampagne die Bubka voor het merk ontwikkelde. Met de Pizza Pronostiek goten ze een oeroude voetbaltraditie in een modern (lees: interactief) jasje. Je kan je pronostiek invullen op de website, je vrienden uitdagen en hun score zien. Sfeer gegarandeerd! “We willen dat de consument ook echt iets aan deze campagne heeft. We weten dat dit werkt. Hoe leuker de klant iets vindt, hoe beter de resultaten,” aldus Sarah De Hondt, accountmanager van Bubka.
Elke Belgische match worden er 25 Pizza Packs weggegeven aan degenen die het dichtste bij de goede uitslag zaten. De deelnemer met de meeste juiste pronostieken wint zelfs een gigantische Samsung Curved HD TV zodat hij of zij de EK-finale thuis op zijn eigen mega TV kan bekijken. Voetbal en pizza, een topcombinatie!
Credits
Client: Dr. Oetker
Agency: BUBKA
Account team: Sarah De Hondt, Tine Tas
Creatives: Stinus Van Grieken, Stijn Lecompte
Photography: Koen Van Buggenhout
Online development: Studio BUBKA/Undefined
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]