Investeert jouw bank in fossiele brandstoffen, wapens of andere gevaarlijke industrieën? Bij Triodos Bank is het antwoord nee. Beleg je bij Triodos, dan beleg je alleen in organisaties en bedrijven die juist een positieve impact op de wereld hebben. Dat laat de bank nog maar eens zien in een nieuwe campagne van de hand van Bubka.
“Deze nieuwe campagne voor Triodos is duidelijk: of je bent een deel van het probleem, of je bent een deel van de oplossing,” klinkt het bij Wim Vermeulen, director of strategy and sustainability bij Bubka. “Beweren duurzaam te zijn en tegelijkertijd de fossiele brandstofindustrie blijven financieren, dat is een deel van het probleem.”
De campagne loopt via social en outdoor.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]