Bubka en Triodos Bank zeggen waar het op staat

Investeert jouw bank in fossiele brandstoffen, wapens of andere gevaarlijke industrieën? Bij Triodos Bank is het antwoord nee. Beleg je bij Triodos, dan beleg je alleen in organisaties en bedrijven die juist een positieve impact op de wereld hebben. Dat laat de bank nog maar eens zien in een nieuwe campagne van de hand van Bubka.
“Deze nieuwe campagne voor Triodos is duidelijk: of je bent een deel van het probleem, of je bent een deel van de oplossing,” klinkt het bij Wim Vermeulen, director of strategy and sustainability bij Bubka. “Beweren duurzaam te zijn en tegelijkertijd de fossiele brandstofindustrie blijven financieren, dat is een deel van het probleem.”
De campagne loopt via social en outdoor.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]