Chocolade Jacques, Belgische trots in chocolade sinds 1896, gaf Bubka opdracht om het merk opnieuw lading te geven. "Sinds onze groep (Baronie, n.v.d.r.) het merk in 2011 verwierf, bleef het wat stil rond Chocolade Jacques," verduidelijkt brand manager Liesbeth Kegelaers. "Desondanks meten we ons nog altijd met de belangrijkste chocolademerken in ons land. Onze 120e verjaardag in 2016 is een unieke aanleiding om dit fantastische 3-generaties-merk weer de grandeur te bezorgen die het verdient. Bubka begreep meteen welke richting we willen uitgaan. Hun aanpak was erg overtuigend, we werden meteen meegesleept in hun verhaal."
In een eerste fase concentreert Bubka zich op het uitwerken van brand story, beeldtaal en de integratie op de verpakkingen, die begin 2016 in de winkels komt. Aansluitend worden de verdere acties voor 2016 ontwikkeld. Raf Van Raemdonck, managing director van Bubka, is alvast enthousiast: "We zijn enorm trots te mogen meeschrijven aan de saga van iconische Belgische merken zoals Bosto en Chocolade Jacques. De groei die we hen helpen realiseren, bewijst dat Bubka’s aanpak werkt. Bovendien is het fijn thuiskomen als de hele familie, van grootouders tot kleinkinderen, zich enthousiast herkennen in je werk."
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]