Bubka geeft ridder Jacques nieuw harnas
Chocolade Jacques, Belgische trots in chocolade sinds 1896, gaf Bubka opdracht om het merk opnieuw lading te geven. "Sinds onze groep (Baronie, n.v.d.r.) het merk in 2011 verwierf, bleef het wat stil rond Chocolade Jacques," verduidelijkt brand manager Liesbeth Kegelaers. "Desondanks meten we ons nog altijd met de belangrijkste chocolademerken in ons land. Onze 120e verjaardag in 2016 is een unieke aanleiding om dit fantastische 3-generaties-merk weer de grandeur te bezorgen die het verdient. Bubka begreep meteen welke richting we willen uitgaan. Hun aanpak was erg overtuigend, we werden meteen meegesleept in hun verhaal."
In een eerste fase concentreert Bubka zich op het uitwerken van brand story, beeldtaal en de integratie op de verpakkingen, die begin 2016 in de winkels komt. Aansluitend worden de verdere acties voor 2016 ontwikkeld. Raf Van Raemdonck, managing director van Bubka, is alvast enthousiast: "We zijn enorm trots te mogen meeschrijven aan de saga van iconische Belgische merken zoals Bosto en Chocolade Jacques. De groei die we hen helpen realiseren, bewijst dat Bubka’s aanpak werkt. Bovendien is het fijn thuiskomen als de hele familie, van grootouders tot kleinkinderen, zich enthousiast herkennen in je werk."
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]