Burger King en Buzzman hebben u gemist

Crea / News

Het is lang geleden dat we nog eens naar een Burger King-restaurant zijn kunnen gaan. Bijna acht maanden om precies te zijn. Om de heropening van 9 juni te vieren, lanceert Burger King België en Frankrijk samen met creatief bureau Buzzman een campagne. Daarin maakt de burgerketen duidelijk dat het al zijn klanten gemist heeft. Ja, al zijn klanten. Ook zij die 300 keer van gedacht veranderen aan de besteltoog, zij die de wifi gebruiken zonder iets te bestellen (of enkel een koffie) en zij die hun dienbladen vergeten af te ruimen…

Credits

President and Executive Creative Director Georges Mohammed-Chérif
Vice – President Thomas Granger
Managing Director Julien Levilain
Creative Directors Tristan Daltroff & Louis Audard
Art Director Louis Audard
Copywriter Tristan Daltroff
Art Director Assistant Vincent Tavernier
Business Director Loïc Coelho
Account Director Xavier Devaux-Landragin
Account Managers Garance Magaud, Fany Maupou & Quentin Seguret
Account Executive Théophile Geslain
Account Executive Assistant Romane Bourdier
Head of Social Media Julien Scaglione
Social Media Consultants Félix Brunot, Arnaud Cherbonnier & Paul Gosset
Head of PR & Communication Amélie Juillet
PR & Communication Manager Paul Renaudineau
Head of TV Production Vanessa Barbel
TV Production Ayman Jaroudi & Katya Violi
Lead Motion Designer Théo Berdrin

Production Caviar
Director Cloé Bailly
Producer Florence Jacob
Post Production Firm
Sound Production Schmooze