Butik en Leo zijn klaar voor kraakzinnig carnaval

Crea / News

Marketingagency Butik bedacht voor het geliefde koekjesmerk Leo voor deze carnavalsperiode de meest kraakzinnige pauze. Wat brengt er namelijk meer sfeer dan een eigen lied, perfect voor elk carnaval of après-ski feest? Samen met Die Freddies lanceert Leo een meezinger van formaat, geschikt voor de mafste feestjes. Het lied werd gedoopt ‘Iedereen Komt Als Je Leo Roept’, wat had je nou gedacht?

De 80ste verjaardag van Leo in 2019 ging niet onopgemerkt voorbij. De Leo-song werd van onder het stof gehaald en samen met Die Freddies, een coverband met onder andere Chris Van Tongelen van De Romeo’s, herwerkt tot een après-ski knaller van formaat. Met het idee van de alpen naar België te brengen, werd het lied deze winter geïntroduceerd op de verschillende Moosebars doorheen het land. Als kers op de paarse taart werden op 7 en 8 februari, tijdens Moose XXL in het Sportpaleis, 25.000 bezoekers getrakteerd op een kraakzinnige show van Die Freddies inclusief Leo-repen, lederhosen en skiliften in de lucht. Influencermakertingagency Parlez zorgde ervoor de influencers Jill Cnudde, Kevin De Clercq, Jill De Greef, Freya Poppe en Henny Seroeyen mee konden feesten en de ambiance via Instragram stories liet knallen. Leo stoomt zich nu klaar voor carnaval en het lied is dan ook te vinden zijn op alle grote muziekplatformen, daarnaast staat het ook op de CD “Feesten als de beesten”, die gezien wordt als dé grootste carnavalscompilatie, en een karaoke versie van het lied klaar om op elk carnavalsfeest in te zetten!