Butik en Parlez brengen Lea terug

Crea / News

2019 was voor Leo en Lea een feestjaar vol frambozengeur en maneschijn. Op 15 mei 2020 vierden ze hun eerste huwelijksverjaardag. Dit jaar ziet alles er natuurlijk een beetje anders uit, maar Lea is terug en een deel van de opbrengst van Lea gaat nog steeds naar Pink Ribbon vzw in de strijd tegen borstkanker.Aangezien we sinds maart 2020 geen grote feesten meer kunnen organiseren, bedacht Butik Agency een covid-19 proof idee om de katoenen huwelijksverjaardag van Leo en Lea niet ongemerkt te laten voorbijgaan. Het is het jaar waarin jammer genoeg veel koppeltjes hun huwelijksplannen in het water zien vallen en het moeten uitstellen als ze een groot feest willen. Influencer marketing agency Parlez ging voor Leo en Lea op zoek naar vier leuke mensen die deze zomer trouwplannen hadden of hun huwelijksverjaardag vieren. Met een roze limousine kregen de Vlaamse Véronique De Cock en An-Katrien Casselman en de Franstalige Julie Taton en Gaëlle VP een Lea-bruidstaart thuis geleverd. Door de taart aan te snijden en te delen via Instagram stories, vieren ze op een originele en covid-19 proof manier hun huwelijksverjaardag en steken ze een hart onder de riem van de koppeltjes, die staan te popelen om te trouwen. Iedereen kan in deze tijden wat hoop voor de toekomst en a touch of pink gebruiken. Op de Facebook-pagina van Milka Leo kunnen lovebirds die hun plannen moeten uitstellen, ook hun kans wagen om deze taart te winnen. Een lekkere en originele troost gegarandeerd...

Met Lea doet Leo niet enkel liefhebbers van het overheerlijke koekje een groot plezier. Het merk steunt hiermee namelijk ook Pink Ribbon vzw, een organisatie die zich al meer dan 25 jaar wereldwijd inzet voor de preventie en sensibilisering van borstkanker en de (psychosociale) ondersteuning van patiënten. Sinds 2007 is Pink Ribbon vzw actief in België met projecten zoals de roze mars in de maand mei, een preventiecampagne om beweging aan te moedigen, en de mammoquiz, een vragenlijst om mensen te informeren over borstkanker. Voor de lekkerbekken onder ons: deLEA-koekjes liggen nu in de winkelrekken van de supermarkten.