Buzzword of onderliggende trend?
In de marketingwereld heeft iedereen tegenwoordig de mond vol van Native Advertising. Wat is de ware betekenis ervan? De concepten, de voedingsbodem? Waar komt deze geïntegreerde reclame die wonderen op digitale media belooft vandaan? Deze zowel voor merken als bureaus interessante en zeer doelgerichte brand content bestaat al veel langer dan je zou denken. Volgens sommigen is het een doeltreffende manier om een push campagne te verrijken, volgens anderen gaat het om een heuse onderliggende trend die moet worden benut om de kwaliteit van de klassieke campagnes, die onopgemerkt blijven en de ontevredenheid van de internetters in de hand werken, op te trekken. Native Advertising is ook een term die de ethische bezorgdheid over de reclame-inhoud belooft te verbeteren. Mits goed benut zien we er zeker toekomst in.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]