Buzzword of onderliggende trend?
In de marketingwereld heeft iedereen tegenwoordig de mond vol van Native Advertising. Wat is de ware betekenis ervan? De concepten, de voedingsbodem? Waar komt deze geïntegreerde reclame die wonderen op digitale media belooft vandaan? Deze zowel voor merken als bureaus interessante en zeer doelgerichte brand content bestaat al veel langer dan je zou denken. Volgens sommigen is het een doeltreffende manier om een push campagne te verrijken, volgens anderen gaat het om een heuse onderliggende trend die moet worden benut om de kwaliteit van de klassieke campagnes, die onopgemerkt blijven en de ontevredenheid van de internetters in de hand werken, op te trekken. Native Advertising is ook een term die de ethische bezorgdheid over de reclame-inhoud belooft te verbeteren. Mits goed benut zien we er zeker toekomst in.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]