We zijn met z’n allen dol op sociale media, maar wist u ook dat zij van relatief eenvoudige communicatiemiddelen kunnen evolueren naar manipulatieve communicatiekanalen, die vaak ernstige valkuilen zijn voor bedrijven en overheden? Een praktisch voorbeeld: een betaalde blog van een communicatieteam in een bedrijf dat door een journalist als een objectief artikel wordt voorgesteld: aanvaardbaar of niet? Ligt dit in lijn met de ethische codes en normen van de communicatiegemeenschap? Kunnen we journalisten vragen om via betaalde communicatie op sociale media onze berichten te promoten?
C² stelt zichzelf en een panel van deskundigen die vraag tijdens Propaganda 2.0. Aanwezige sprekers zijn Prof. Dr. Philippe De Vries (UA, Department of Communication), Guy Vandenbroeck (Publicarto) en Philippe Belpaire (general manager Roularta). Actief deelnemen aan het debat, dat plaatsvindt op 28 mei bij Roularta Zellik, kan met een inschrijving via de website van C².
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]
Traffic manager bij RCA
Met heel wat creatieve denkers en makers in onze groep, geflankeerd door onder […]
(Key) Account Manager bij Jimmy's
We are hiring! (Key) Account Manager The (key) Account Manager will be responsible […]
Program Manager (English Speaking) bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]