We zijn met z’n allen dol op sociale media, maar wist u ook dat zij van relatief eenvoudige communicatiemiddelen kunnen evolueren naar manipulatieve communicatiekanalen, die vaak ernstige valkuilen zijn voor bedrijven en overheden? Een praktisch voorbeeld: een betaalde blog van een communicatieteam in een bedrijf dat door een journalist als een objectief artikel wordt voorgesteld: aanvaardbaar of niet? Ligt dit in lijn met de ethische codes en normen van de communicatiegemeenschap? Kunnen we journalisten vragen om via betaalde communicatie op sociale media onze berichten te promoten?
C² stelt zichzelf en een panel van deskundigen die vraag tijdens Propaganda 2.0. Aanwezige sprekers zijn Prof. Dr. Philippe De Vries (UA, Department of Communication), Guy Vandenbroeck (Publicarto) en Philippe Belpaire (general manager Roularta). Actief deelnemen aan het debat, dat plaatsvindt op 28 mei bij Roularta Zellik, kan met een inschrijving via de website van C².
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]