C² en Roularta duiken de ethiek achter sociale media in

We zijn met z’n allen dol op sociale media, maar wist u ook dat zij van relatief eenvoudige communicatiemiddelen kunnen evolueren naar manipulatieve communicatiekanalen, die vaak ernstige valkuilen zijn voor bedrijven en overheden? Een praktisch voorbeeld: een betaalde blog van een communicatieteam in een bedrijf dat door een journalist als een objectief artikel wordt voorgesteld: aanvaardbaar of niet? Ligt dit in lijn met de ethische codes en normen van de communicatiegemeenschap? Kunnen we journalisten vragen om via betaalde communicatie op sociale media onze berichten te promoten?
C² stelt zichzelf en een panel van deskundigen die vraag tijdens Propaganda 2.0. Aanwezige sprekers zijn Prof. Dr. Philippe De Vries (UA, Department of Communication), Guy Vandenbroeck (Publicarto) en Philippe Belpaire (general manager Roularta). Actief deelnemen aan het debat, dat plaatsvindt op 28 mei bij Roularta Zellik, kan met een inschrijving via de website van C².
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]