Communiceren zonder mensen lastig te vallen, het wordt elke dag moeilijker. Sommige mensen voelen zichzelf beledigd wanneer bedrijven, overheden of woordvoerders de dingen bij hun naam noemen, anderen wanneer tradities moeten worden gewijzigd vanwege politieke correctheid. Wordt de druk van politieke correctheid de censuur van de 21e eeuw? Werken we meer voor een massa aan reacties dan voor onze klanten? En zijn we nog steeds in staat om te vertellen wat we eigenlijk willen zeggen? Of vermijden we elke mogelijke discussie, die misschien moeilijk in toom te houden is vanwege de impact en snelheid van sociale media. Op 27 november 2018 zal C² tijdens zijn Communication Summit 2018 focussen op content, doelgroepen in communicatie en verschillende platforms die zeer interactieve communicatie en opinievorming in de praktijk brachten. De summit vindt plaats bij ING Brussels, inschrijven kan via de website van C².
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]