PHD, wereldwijd bekend als vernieuwer in communicatieplanning en buying in print, digitaal, mobiel, sociale en nieuwe media, is door Campaign Magazine uitgeroepen tot Medianetwerk van het Jaar 2015. Het bedrijf, dat opgericht werd in Londen en deel uitmaakt van de Omnicom Media Group, kende dit jaar een opeenvolging van overwinningen voor onder meer Unilever, GSK, SC Johnson, Ferrero en Bayer.
Begint dit jaar opende PHD ook een kantoor in ons land rond 'charter client' Telenet. Het Belgische kantoor heeft als ambitie om hun bedrijf op te bouwen rond datagedreven en geavanceerde reclamemodellen en wil zo een nieuwe standaard binnen de Belgische mediabureaus creëeren.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]