Campaign Magazine bekroont PHD tot medianetwerk van 2015

PHD, wereldwijd bekend als vernieuwer in communicatieplanning en buying in print, digitaal, mobiel, sociale en nieuwe media, is door Campaign Magazine uitgeroepen tot Medianetwerk van het Jaar 2015. Het bedrijf, dat opgericht werd in Londen en deel uitmaakt van de Omnicom Media Group, kende dit jaar een opeenvolging van overwinningen voor onder meer Unilever, GSK, SC Johnson, Ferrero en Bayer.
Begint dit jaar opende PHD ook een kantoor in ons land rond 'charter client' Telenet. Het Belgische kantoor heeft als ambitie om hun bedrijf op te bouwen rond datagedreven en geavanceerde reclamemodellen en wil zo een nieuwe standaard binnen de Belgische mediabureaus creëeren.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]