Dankzij een exclusieve samenwerking met telecomoperator VOO komt Canalplay op 18 mei naar België. Het platform voor video op aanvraag van de Groupe Canal+ zal tegen eind dit jaar zowat 6.500 films, series en televisieprogramma's omvatten - het merendeel Franstalig. Het aangekondigde platform richt zich niet alleen tot klassieke televisie maar ook tot computer, tablet en smartphone. Een abonnement kost 9,99 euro per maand. Abonnees kunnen er tot vijf programma's tegelijk mee bekijken.
VOO zet zwaar in op technologische innovatie. Vorige zomer nog pakte het uit met een nieuwe decoder, die de kijkers ongeziene mogelijkheden bood. En deze lente verrijkte het zijn televisieaanbod ook op inhoudelijk vlak: Be addict profileert zich als een premium fictieaanbod en VOOsport World als een gevarieerd internationaal sportaanbod.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]