Ook een traditie in Cannes: het uitroepen van Agency, Network, Indepency Agency... of the Year. Een overzicht!
Network of the Year: BBDO Worldwide. Ogilvy & Mather werd tweede en McCann Worldgroup derde.
Agency of the Year: Clemenger BBDO Melbourne, gevolgd door AlmapBBDO, Sao Paulo, en McCann New York.
Independent Agency of the Year: Droga5 New York, voor Wieden+Kennedy, Portland and 4creative, London.
Holding Company of the Year: WPP, voor Omnicom en Interpublic Group.
De Palme d’Or, tot slot, gaat naar het meest bekroonde productiebedrijf en dat is het Amerikaanse MJZ, voor de eveneens Amerikaanse collega's Smuggler en The Mill.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]