Cannes: Agency & Network of the Year

Ook een traditie in Cannes: het uitroepen van Agency, Network, Indepency Agency... of the Year. Een overzicht!
Network of the Year: BBDO Worldwide. Ogilvy & Mather werd tweede en McCann Worldgroup derde.
Agency of the Year: Clemenger BBDO Melbourne, gevolgd door AlmapBBDO, Sao Paulo, en McCann New York.
Independent Agency of the Year: Droga5 New York, voor Wieden+Kennedy, Portland and 4creative, London.
Holding Company of the Year: WPP, voor Omnicom en Interpublic Group.
De Palme d’Or, tot slot, gaat naar het meest bekroonde productiebedrijf en dat is het Amerikaanse MJZ, voor de eveneens Amerikaanse collega's Smuggler en The Mill.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]