Ook een traditie in Cannes: het uitroepen van Agency, Network, Indepency Agency... of the Year. Een overzicht!
Network of the Year: BBDO Worldwide. Ogilvy & Mather werd tweede en McCann Worldgroup derde.
Agency of the Year: Clemenger BBDO Melbourne, gevolgd door AlmapBBDO, Sao Paulo, en McCann New York.
Independent Agency of the Year: Droga5 New York, voor Wieden+Kennedy, Portland and 4creative, London.
Holding Company of the Year: WPP, voor Omnicom en Interpublic Group.
De Palme d’Or, tot slot, gaat naar het meest bekroonde productiebedrijf en dat is het Amerikaanse MJZ, voor de eveneens Amerikaanse collega's Smuggler en The Mill.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]