De Cannes Corporate Media & TV Awards geven het startsein voor een nieuw festivalseizoen. Filmmakers, opdrachtgevers, producers, bureaus en studenten van over de hele wereld worden uitgenodigd om hun beste producties in te zenden voor de 2021-editie.
De prijzen vieren al jarenlang de beste bedrijfsmedia- en films tijdens een feestelijke prijsuitreiking aan de Côte d’Azur. Hoe en welke vorm het festival dit jaar krijgt is nog niet geweten. Wat wel al geweten is, is dat er prijzen te verdelen vallen in 46 categorieën. Er zijn ook een paar nieuwigheden. ‘Documentaires en reportages’ telt bijvoorbeeld een categorie extra, ‘evénements actuels’, waarin bijvoorbeeld de producties rond Covid-19 een plek zullen vinden.
Werk inzenden kan tot en met 1 juni. Wie dat voor 23 maart doet krijgt daarop een korting van 10%.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]