Cannes Lions 2024: brons voor FamousGrey en Pulse of Nature

Een nieuwe overwinning voor FamousGrey, dat recent nog tot 'Agency of the Year' gekroond werd op de Creative Belgium Awards. Het bureau neemt een bronzen Lion mee naar huis met zijn campagne Pulse of Nature voor Veolia, in de categorie Creative Data.
CREATIVE DATA > CREATIVE DATA
PULSE OF NATURE
FAMOUSGREY, BRUSSELS / VEOLIA / 2024
Veolia innoveert elke dag om bedrijven en overheidsinstanties te helpen hun ecologische transformatie te versnellen. Maar uiteindelijk is en blijft de belangrijkste klant van Veolia de natuur. Om te weten wat de natuur het meest nodig heeft en de missie van Veolia beter bekend te maken, heeft FamousGrey 'Pulse of Nature' ontwikkeld; een platform dat de hartslag van de Belgische natuur meet om een top 10 van ecologische uitdagingen vast te stellen.
Lees HIER meer over de campagne
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]