De Boatcast heeft de wind in de zeilen. Olaf Meuleman en Thomas Thysens laten iedere dag, live vanuit Cannes en exclusief voor PUB, relevante mensen aan het woord in een podcast live vanop het water, alleen maar over Cannes!
In deze tweede aflevering ontvangen zij de eerste Belgische winnaars: Jarne Eetesonne en Manuel De Vos van Happiness. Zij wonnen net hun eerste Leeuw, met de "Burger to King" campagne voor Burger King. En ja hoor, zo’n Cannes Lions is evenveel waard als een Olympische medaille, komen we te weten.
Daarnaast ook wat extra love vandaag in de Boatcast, met de Loveboat Campaigns van Jeremie Goldwasser en een verrassende Valentijn-actie van een voetbalmagazine. Veel luisterplezier!
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]