De Boatcast heeft de wind in de zeilen. Olaf Meuleman en Thomas Thysens laten iedere dag, live vanuit Cannes en exclusief voor PUB, relevante mensen aan het woord in een podcast live vanop het water, alleen maar over Cannes!
In deze tweede aflevering ontvangen zij de eerste Belgische winnaars: Jarne Eetesonne en Manuel De Vos van Happiness. Zij wonnen net hun eerste Leeuw, met de "Burger to King" campagne voor Burger King. En ja hoor, zo’n Cannes Lions is evenveel waard als een Olympische medaille, komen we te weten.
Daarnaast ook wat extra love vandaag in de Boatcast, met de Loveboat Campaigns van Jeremie Goldwasser en een verrassende Valentijn-actie van een voetbalmagazine. Veel luisterplezier!
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]