CANNES LIONS 2025: Herbeleef de Boatcast

Cannes Lions / News / Podcast

De Boatcast 2025 had ook dit jaar de wind in de zeilen. Olaf Meuleman en Thomas Thysens lieten iedere dag, live vanuit Cannes en exclusief voor PUB, relevante mensen aan het woord in een podcast live vanop het water, alleen maar over Cannes.

In de eerste aflevering kozen Olaf en Thomas het ruime sop en ontvingen ze hun eerste gast, global strategy director bij FCB Global, Tom Theys. Over hoe Cannes veranderd is de afgelopen jaren, bommen en zijn advies voor de Belgen. Tom deelde ook een bijzondere primeur. Daarnaast ontdekten ze de eerste Loveboat Campaigns, met Iris Nuyts, creative strategist bij Mutant

BELUISTER AFLEVERING 1

In de tweede aflevering ontvingen de hosts de eerste Belgische winnaars: Jarne Eetesonne en Manuel De Vos van HappinessDaarnaast ook wat extra love in de Boatcast, met de Loveboat Campaigns van Jeremie Goldwasser en een verrassende Valentijn-actie van een voetbalmagazine. 

BELUISTER AFLEVERING 2

In aflevering drie ontvingen Olaf Meuleman en Thomas Thysens een nieuwe gast: Maarten de Maayer, creatief directeur bij Publicis én lid van de shortlisting jury in de categorie Film. Hij kwam vertellen over hoe het daar precies in z’n werk gaat. De Loveboat Campaigns kwamen van Bert Brulez en niemand minder dan James Blake maakte zijn opwacht in de Boatcast.

BELUISTER AFLEVERING 3

In de vierde en laatste aflevering van de Boatcast was Klaartje Galle te gast. De chief creative van VML (zeker niet Wunderman) was deel de Audio & Radio Lions. En daar kun je met één seconde een Grand Prix winnen. We ontdekten ook de Loveboat Campaigns van Vanessa Hendrickx en krijgen energie van een verrassende radiospot voor Fusion Energy Drinks

BELUISTER AFLEVERING 4