Cannes Lions: ACT Responsible bekroont 12 duurzame campagnes

Helaas, geen Creativity for Good Tribute voor Fairtrade België en hun 67 cents campagne. Mochten in Cannes wel die erkenning van ACT Responsible in ontvangst nemen: onder meer FCB Lisbon, McCann Panama, Juniper Park\TBWA en In the Company of Huskies.
De 12 winnaars (3 per thema) zijn:
Boyan Slat (oprichter van The Ocean Cleanup), Paul Polman (voormalig CEO van Unilever), Kumi Naidoo (generaal secretaris van Amnesty International) en David Jones en Kate Robertson (co-oprichters van OneYoungWorld) werden geëerd als Champions of Good Tribute. Zij hebben een leidende rol gespeeld in het bevorderen van sociale en ecologische kwesties via persoonlijke bijdragen of creatieve campagnes.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]