Cannes Lions heeft beslist om het geld dat werd gegenereerd in zijn categorie Sustainable Development Goals, waarin werk wordt herkend dat gebruikmaakt van creativiteit die een positieve invloed op de wereld wil hebben, te schenken aan The Lion’s Share Fund.
Dat initiatief, van het United Nations Development Programme (UNDP), FINCH, Mars en creatief bureau BBDO, won de SDG Lions Grand Prix van 2019 en dient ter ondersteuning van projecten voor natuurbehoud en dierenwelzijn in Afrika, Azië, Latijns-Amerika en de oceanen. Dat doet het door adverteerders te vragen om 0,5% van hun mediabestedingen in campagnes waarin een dier voorkomt af te staan. De organisatie krijgt 279.000 euro van Cannes Lions.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]








