Cannes Lions: shortlists voor Happiness, LDV United, Wunderman Thompson, BBDO, FamousGrey en Mortierbrigade

Cannes Lions is gestart... en dat betekent dat de eerste shortlist beschikbaar zijn.
Mogen hopen op eremetaal:
Print & Publishing Lions
Happiness met Video call art voor VOO
Outdoor Lions
LDV United met Cobblestone Tribute voor Het Nieuwsblad (Mediahuis)
Happiness met Non-Bob voor Via + OVK/PEVR
Media Lions
Wunderman Thompson Antwerp met #catsforkids voor Child Focus
BBDO Belgium met Drive Responsibly voor Jupiler (AB Inbev)
En ook: Happiness Saigon met Crispy Subititles voor Lays
Design Lions
BBDO Belgium met -60% Culture voor State of the Arts
Mortierbrigade met Kaleidoscope voor De Morgen (DPG Media)
Social & Influencers Lions
FamousGrey met Instalove voor Kom Op Tegen Kanker
PR Lions
BBDO Belgium met -60% Culture voor State of the Arts
Wunderman Thompson Antwerp met Porn re-enactment voor Child Focus
Direct Lions
FamousGrey met Be Safe Be Late voor Volvo Cars
Happiness met Non-Bob voor Via + OVK/PEVR
En ook: 2 shortlists voor Happiness Saigon met Crispy Subititles voor Lays
Creative Strategy Lions
Wunderman Thompson Antwerp met Porn re-enactment voor Child Focus
FamousGrey met Be Safe Be Late voor Volvo Cars
Creative Data Lions
FamousGrey met Now.Brussels voor Visit.Brussels
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]