Cannes Lions eert Burger King

Het Cannes Lions International Festival of Creativity heeft Burger King uitgeroepen tot Creative Marketer of the Year 2017. Het bedrijf krijgt de onderscheiding voor de manier waarop het creativiteit omhelst en aanmoedigt doorheen alle vormen van merkcommunicatie. Burger King sleepte in Cannes tot nu toe al 76 awards in de wacht (waarvan de eerste in 1969), met in 2016 twee Grnd Prix voor de McWhopper-campagne. In 2007 was er ook al eens en Titanium Grand Prix.
Burger King zal zoals bekend later dit jaar ook in België activiteiten ontplooien en vervangt wellicht op termijn de merknaam Quick. Zoals eerder gemeld op pub.be zal het Buzzman zijn dat de campagnes van Burger King in België voor zijn rekening neemt. PUB publiceerde dit eind februari, Buzzman maakte dit deze week ook officieel bekend.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]