Cannes Lions eert Burger King

Het Cannes Lions International Festival of Creativity heeft Burger King uitgeroepen tot Creative Marketer of the Year 2017. Het bedrijf krijgt de onderscheiding voor de manier waarop het creativiteit omhelst en aanmoedigt doorheen alle vormen van merkcommunicatie. Burger King sleepte in Cannes tot nu toe al 76 awards in de wacht (waarvan de eerste in 1969), met in 2016 twee Grnd Prix voor de McWhopper-campagne. In 2007 was er ook al eens en Titanium Grand Prix.
Burger King zal zoals bekend later dit jaar ook in België activiteiten ontplooien en vervangt wellicht op termijn de merknaam Quick. Zoals eerder gemeld op pub.be zal het Buzzman zijn dat de campagnes van Burger King in België voor zijn rekening neemt. PUB publiceerde dit eind februari, Buzzman maakte dit deze week ook officieel bekend.
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]