Cannes Lions: Fairtrade dingt mee naar Cannes ACT Tributes

Maandag 17 juni opende de 18e tentoonstelling van ACT Responsible in Cannes. Die tentoonstelling toont 82 van de meest innovatieve ideeën ter ondersteuning van goede doelen, verantwoordelijk gedrag en duurzame ontwikkeling van 69 organisaties uit 30 landen. Dit jaar was er een grote toename van het aantal milieucampagnes, met name die over de schade van plasticvervuiling. Andere thema’s zoals gendergelijkheid, dakloosheid en ziekte vallen ook op.
Op donderdag 20 juni wordt in RTL AdConnect Beach (C Beach | la Croisette) onder meer de Tributes Celebration of Creativity for Good gehouden, de bekroning van de top drie favoriete campagnes op het gebied van milieu, mensenrechten, solidariteit en onderwijs. Zij worden verkozen via een publieke stemming, waar ook u nog aan kan deelnemen tot en met woensdag 19 juni 18.00 uur. Ter info: op die ACT Tributes-lijst staat ook Belgisch werk: de campagne 67 cents van Darwin voor Fairtrade Belgium.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]