Cannes Lions lanceert Lions Live

Cannes_Lions

Awards / News

Cannes Lions introduceert Lions Live, een digitale educatie-, inspiratie- en netwerkervaring die de hele maand juni zal lopen onder het thema 'Creativity Matters'. De activiteit moet een hoogtepunt bereiken tijdens de oorspronkelijke data van het Festival van de Creativiteit, van 22 tot 26 juni.

Lions Live zal bestaan uit masterclasses en hangouts met legendes uit de creatieve industrie, lezingen van experts, lezingen van bevestigde sprekers voor het Festival, en een selectie van de meest impactvolle professionele lessen en leermodules uit de wereld van creativiteit, effectiviteit en marketing. Het platform zal ook Future Gazers bevatten - een verzameling van industrie-experts die zullen beoordelen hoe Covid-19 de manier waarop de industrie de reeds aangekondigde 2020-thema's van Cannes Lions zal moeten benaderen, heeft veranderd. Het zal ook het beste van de honderden reacties op de huidige crisis laten zien van de wereldwijde creatieve gemeenschap die momenteel wordt gedeeld op het onlangs gelanceerde Creativity Moves us Forward platform. Toegang tot Lions Live: Creativiteit zal voor iedereen gratis zijn.