Cannes Lions International Festival of Creativity neemt in 2017 nieuwe initiatieven om jonge creatieven te ondersteunen.
Zo lanceert het festival "The Future of Creativity: The Cannes Lions Young Creative Poll", een korte vragenlijst jongvolwassenen (-30 jaar) die zal onderzoeken hoe jonge creatieven denken over de industrie en hun toekomst erin. De resultaten zullen gepubliceerd worden in mei.
Daarnaast zal het The Cannes Lions School van start gaan met “The Night School”, een iniatief waarbij de schoolcampus na het vallen van de avond getransformeerd zal worden in een plek waar iedereen creatieve ideëen kan ontdekken en workshops kan volgen. "The Night School" zal doorgaan van 20 tot en met 22 juni en zal elke avond kaderen in een ander thema.
Ten slotte lanceert Cannes Lions ook opnieuw haar Masters of Creativity-programma, ontworpen om talent in de industrie te helpen om de overgang naar het senior management te maken. De uitdaging dit jaar? Overtuig volwassen klanten ervan dat Oreo koekjes niet alleen voor klanten zijn. Deelnemers zullen vanaf 18 juni acht presentaties voorgeschoteld krijgen van mensen uit het vak, waarna ze in team hun pitch moeten voorstellen op 23 juni.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]