Cannes Lions roept Unilever uit tot Creative Marketer of the Year

Het Cannes Lions International Festival of Creativity heeft Unilever uitgeroepen tot 2024 Creative Marketer of the Year. Deze eervolle onderscheiding wordt uitgereikt aan een marketeer die over een lange periode met een Lion bekroond werk heeft verzameld.
Unilever werd voor het laatst geëerd als Creative Marketer of the Year in 2010 en heeft in de jaren daarna honderden Lions verzameld. Tijdens de Cannes Lions-editie van vorig jaar werd Unilever bekroond met Lions voor meerdere van haar merken, waaronder Dove, Hellmann's, Dirt Is Good (bekend als Persil, Skip en OMO), Magnum, Vaseline, Marmite en Pot Noodle.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]