Cannes Lions: Silver Lion voor Gregory Caron, Bronze Lion voor Mortierbrigade

In de categorie Film Craft van Cannes Lions pakten Gregory Caron Music & Sound Design Gent een Silver Lion voor It's OK voor Oakley (via Akqua Paris).
In diezelfde Film Craft behaalde Mortierbrigade een Bronze Lion voor de Equal Pay Day 2019 (Shitty Jobs) van Zij-Kant vzw.
De video toont mannen die een lastige (volgens sommige gore) job uitoefenen.’Echte’ mannen zij niet bang van ’shitty’ jobs. Dus waarom zouden ze geen ’shitty’ jobs bij hen thuis doen? Lionel Goldstein - het regie-alias van Koen Mortier en Joe Vanhoutteghem - verwijst hiermee naar het feit dat in België part-time werk het grootste obstakel vormt voor de loongelijkheid. Dit betekent gewoonlijk huishoudtaken. De boodschap van de video wil mannen aanzetten om de balans te herstellen en ervoor te zorgen dat het niet enkel vrouwen zijn die part-time werken. De video werd geproduceerd door CZAR Brussel voor Mortierbrigade. De unieke soundtrack, ‘Manly men’, werd geschreven door Greg Keeler, een dichter en professor die Lionel Goldstein toeliet de muziek te gebruiken, nadat hij de video had gezien.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]