Cannes Lions: Silver Lion voor Gregory Caron, Bronze Lion voor Mortierbrigade
In de categorie Film Craft van Cannes Lions pakten Gregory Caron Music & Sound Design Gent een Silver Lion voor It's OK voor Oakley (via Akqua Paris).
In diezelfde Film Craft behaalde Mortierbrigade een Bronze Lion voor de Equal Pay Day 2019 (Shitty Jobs) van Zij-Kant vzw.
De video toont mannen die een lastige (volgens sommige gore) job uitoefenen.’Echte’ mannen zij niet bang van ’shitty’ jobs. Dus waarom zouden ze geen ’shitty’ jobs bij hen thuis doen? Lionel Goldstein - het regie-alias van Koen Mortier en Joe Vanhoutteghem - verwijst hiermee naar het feit dat in België part-time werk het grootste obstakel vormt voor de loongelijkheid. Dit betekent gewoonlijk huishoudtaken. De boodschap van de video wil mannen aanzetten om de balans te herstellen en ervoor te zorgen dat het niet enkel vrouwen zijn die part-time werken. De video werd geproduceerd door CZAR Brussel voor Mortierbrigade. De unieke soundtrack, ‘Manly men’, werd geschreven door Greg Keeler, een dichter en professor die Lionel Goldstein toeliet de muziek te gebruiken, nadat hij de video had gezien.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]