Zaterdag veranderden de laatste Cannes Lions van eigenaar. in de categorie Film Craft ging de leeuw naar Adam&EveDDB London voor de pinguïn in "Monty's Christmas" voor retailer John Lewis Partnership. Diezelfde pinguïn veroverde al de harten van de juryleden op Epica, in november van vorig jaar. Géén Grand Prix in Branded Content & Entertainment. Maar bij Titanium & Integrated was het Wieden+Kennedy New York met de campagne "Re2pect" voor het sportmerk ort Jordan Brand dat naar huis mocht gaan met de Grand Prix. En CP+B Boulder mocht de Titanium Grand Prix omklemmen, met dank aan "Emoji ordering" voor de pizza's van Domino's.
https://www.youtube.com/watch?v=X03_bNuihLU
https://www.youtube.com/watch?v=iccscUFY860
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]