Cannes Lions - Titanium & Integrated: Grand Prix Titanium voor CP+B Boulder


Zaterdag veranderden de laatste Cannes Lions van eigenaar. in de categorie Film Craft ging de leeuw naar Adam&EveDDB London voor de pinguïn in "Monty's Christmas" voor retailer John Lewis Partnership. Diezelfde pinguïn veroverde al de harten van de juryleden op Epica, in november van vorig jaar. Géén Grand Prix in Branded Content & Entertainment. Maar bij Titanium & Integrated was het Wieden+Kennedy New York met de campagne "Re2pect" voor het sportmerk ort Jordan Brand dat naar huis mocht gaan met de Grand Prix. En CP+B Boulder mocht de Titanium Grand Prix omklemmen, met dank aan "Emoji ordering" voor de pizza's van Domino's.
https://www.youtube.com/watch?v=X03_bNuihLU
https://www.youtube.com/watch?v=iccscUFY860

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



