Cannes Lions verkleint jury’s in 2017

Cannes Lions wil in 2017 werken met kleinere jury's. De grootte van de panels zal verkleind worden tot 92 leden om de mogelijkheden tot zinvol debat te kunnen garanderen.
De eerste fase van het stemproces voor de Promo & Activatie, Media en Direct Lions zal nu gebeuren in de weken voorafgaand aan het festival door een kleine jury. De leden zullen geselecteerd worden via hetzelfde proces en dezelfde criteria als de jury's op het festival. Ook binnen de categorieën Film, Radio, Print & Publishing, Outdoor, Digital Craft, Creative Effectiveness en Mobile zullen de jurypanels verkleind worden.
« De integriteit van het festival beschermen gaat over het samenzetten van de juiste mensen in de jury’s, » klinkt het bij Jose Papa, Managing Director van Cannes Lions. « Sommige jury’s waren vroeger veel groter dan anderen, naargelang het aantal inzendingen er gejureerd moesten worden. Na intensieve consultaties met de industrie en enkele oud-juryleden hebben we beslist dat we het aantal juryleden gemakkelijk kunnen verlagen, zonder daarbij in te boeten aan tijd om het werk te jureren. »
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]