Cannes Lions: winnaars Health & Wellness en Pharma

Sinds 2014 worden in Cannes ook de Health & Wellness and Pharma Lions uitgereikt. De Grand Prix bij Health & Wellness gaat naar het Australische bureau Clemenger BBDO Melbourne. Bij de Pharma Lions werd er geen Grand Prix uitgereikt.
Bij Health & Wellness werden 65 Lions uitgereikt: 14 Gold, 20 Silver en 30 Bronze. 'Meet Graham' van Clemenger BBDO Melbourne, Australia, voor Transport Accident Commission, kreeg de Grand Prix.
Bij de Pharma Lions was er geen Grand Prix, maar wel 6 Gold Lions, 9 Silver en 10 Bronze. De grote winnaars hier was wel 'Immunity Charm', die behalve diverse eremetaal ook de Lions Health Grand Prix for Good kreeg toegewezen. 'Immunity Charm' is een campagne van McCann Health, New Delhi / McCann Worldgroup India, Mumbai, voor Ministry of Public Health, Islamic Republic of Afghanistan.
Het Healthcare Agency of the Year is Area 23, New York; dat bureau haalde het van Medulla Communications, Mumbai en McCann Health, New Delhi.
Het Healthcare Network of the Year is McCann Health; gevolgd door FCB Health en The CDM Group.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]