Om meer vrouwelijk creatief talent te laten doorstromen naar het topfuncties initieerde Cannes Lions het “See it Be it”- programma. 15 vrouwen vanuit de hele wereld nemen tijdens het Cannes Lions festival deel aan een exclusief programma met workshops, coaching sessies en netwerkingsmomenten. Bovendien worden vlucht, accomodatie en een delegate festival pass allemaal voorzien. Barbara Dzikanowice, concept provider bij Happiness, diende in 2017 haar kandidatuur in en werd geselecteerd. “Het was mijn beste Cannes Lions ever. Mijn gouden tip: Schrijf je in, zelfs als je denkt dat je niet voldoet aan de eisen.”
Hoe je kandidaat stellen? Elke vrouwelijke creatief met 5 tot 10 jaar werkervaring kan zich kandidaat stellen voor See it Be it.
Ga naar https://www.canneslions.com/learn/sibi en dien je dossier voor 13 januari 2019 in.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]