Cannes Lions zoekt vrouwelijk creatief toptalent

Om meer vrouwelijk creatief talent te laten doorstromen naar het topfuncties initieerde Cannes Lions het “See it Be it”- programma. 15 vrouwen vanuit de hele wereld nemen tijdens het Cannes Lions festival deel aan een exclusief programma met workshops, coaching sessies en netwerkingsmomenten. Bovendien worden vlucht, accomodatie en een delegate festival pass allemaal voorzien. Barbara Dzikanowice, concept provider bij Happiness, diende in 2017 haar kandidatuur in en werd geselecteerd. “Het was mijn beste Cannes Lions ever. Mijn gouden tip: Schrijf je in, zelfs als je denkt dat je niet voldoet aan de eisen.”
Hoe je kandidaat stellen? Elke vrouwelijke creatief met 5 tot 10 jaar werkervaring kan zich kandidaat stellen voor See it Be it.
Ga naar https://www.canneslions.com/learn/sibi en dien je dossier voor 13 januari 2019 in.
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]