Happiness Brussels, Wunderman Antwerp, FamousGrey en Publicis maken kans op eremetaal in de categorie Brand Experience & Activation van Cannes Lions 2018. Samen goed voor negen finaleplaatsen.
Probably TedX van Happiness Brussels voor Carlsberg is tweemaal shortlisted voor de Cannes Lions 2018 in de categorie Brand Experience & Activation.
Happiness Brussels haalde met #SpeedTalk voor OVK twee finaleplaatsen in deze categorie.
Maar dat is dus niet het enige Belgische bureau dat is genomineerd in deze categorie. Ook FamousGrey mag hopen op een award, met liefst drie nominaties voor de Recruiting Car voor Volvo (een campagne die eerder ook al de shortlist Outdoor haalde).
En ook Wunderman Antwerp haalde de finale in deze categorie, met Game of Torrents voor Media Markt.
Publicis kon de nominatie voor Swap my seat in de categorie Health niet verzilveren. Misschien lukt het in deze categorie?
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]