Cannes Winners: Silver & Bronze Lion voor TBWA in Digital Craft

Voor TBWA Belgium is het feest tijdens Cannes Lions 2018: de campagne Homeless webshop voor Solidarité Grands Froids is goed voor een Silver Lion in de categorie Digital Craft en en Bronze Lion in de categorie Creative eCommerce.
https://www.youtube.com/watch?v=sS5rkPnr3TI
Credits
Brand: ASBL/VZW – Solidarité Grands Froids
Agency: TBWA
Creative Director: Gert Pauwels
Copywriter: Olaf Meuleman
Art Director: Greg Van Buggenhout, Johan Van Oeckel
Account: Valérie Demeure
Design: Olivia Maisin
Digital project managers:
Stijn Mertens, Diederik Van Remoortere, Wannes Vermeulen
Digital Design: Yannick Van der Goten
Client: Cynthia Simpson
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]