Voor TBWA Belgium is het feest tijdens Cannes Lions 2018: de campagne Homeless webshop voor Solidarité Grands Froids is goed voor een Silver Lion in de categorie Digital Craft en en Bronze Lion in de categorie Creative eCommerce.
https://www.youtube.com/watch?v=sS5rkPnr3TI
Credits
Brand: ASBL/VZW – Solidarité Grands Froids
Agency: TBWA
Creative Director: Gert Pauwels
Copywriter: Olaf Meuleman
Art Director: Greg Van Buggenhout, Johan Van Oeckel
Account: Valérie Demeure
Design: Olivia Maisin
Digital project managers:
Stijn Mertens, Diederik Van Remoortere, Wannes Vermeulen
Digital Design: Yannick Van der Goten
Client: Cynthia Simpson
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]